BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 1, 2011

Cerita Lera ku..


1/9/09
mase 2 dye ckap dye dah mula suka saya....
disitu permulaan semuanya sehingga sakarang...
wanita yang paling ku sayang dalam hidop ku selami nie...
dengan sekelip mata telah pergi dari diri ku..

dah lame terjalin hubungan nie...
bermacam2 kenangan yang kami lalui bersama ..
ad yang mandi hujan... suka duka, dan sedih gembira dan macam lagi...
cinta saye padanya hanya allah saja ya tau perbandingan nya tidak ternilai lautan,
lagikan pula dengan permata...

teramat sayang ku padanya.. lebih dari nyawa sendiri
mengapa kau pergi dari hidup ku...
semalaman aku bersedih hanya kerana kamoo..
xlena aku ...
terfikirkan kam00 mengalir airmata dari mata ku tanpa ku sedari..
masih lagi ku xmengerti.. mengapa aku harus di tinggalkan dengan sekelip mata..

bukan ad wanita lain dalan hidupku selain mu..
tiada yang terindah melainkan bila kam00 bersama ku..
aku hargai semuanya.. dengan rase hormat..
terlalu banyak kasih sayang ku berikan padamu..
tidak terkira cinta ku berikan pada mu..
semuanya lahir dari hatiku..
bukannya palsu...

terfikirkah kam00...??


meninggalkan orang yang pernah kam00 sayang,
yang pernah kam00 panggil dengan mcm2 panggilan,
man,abi,sayang...
kam00 biarkan dye begitu saja...
betapa aku masih manyayangi kam00 sehingga kini..
xpernah terlintas ku untuk meninggalkan kam00..
xpernah terfikir ku untuk mencari penganti kam00..
xd yang lain boleh seyumkan ku selain melihat wajah mu yang manis..
hati masih padamu azwani...
walau begitu banyak dugaan yang kam00 berikan padaku
ak tetap menanti kam00..
betapa aku menyintaimu...
xkan ada lelaki lain yang boleh lakukan sebegini kepada mu...
xsedar lagi ke... hanya kamoo...saja.
tiada yang lain.....
tiada sebab untuk kam00 pergi dari ku..

man sentiasa tunggu wani..
bila dah terbuka hati kamoo untuk saya balik... carik la...
hati ku xpernah putus untuk sayang kamoo walaupun begitu seksanya saya...
salam.....

0 comments:

Rahman N Wanie