BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 26, 2011

cinta ku pada mu, sungguh besar dugaan pada diri ku ini...

ya Allah, sesungguhnya hanya nama nurazwani bt abdul karim saja di hati ini... 01/09/2009..

dia la segala2nya untuk ku... mengapa sungguh besar dugaan untuk ku ya Allah...
hari nie aku menangis kerana ny.....
dpn mata ku mendengar dye xd perasaan untuk ku lagi...
mana pergi perasaan 2,, wanie seowg yang baik,xcurang, tp mengapa aku perlu kau tinggalkan..
sampai skrng air mata ku tidak berhenti... aku mahu blaja, dan berjaya... n nak hidup bahagia bersama wanie.. tp nape aku perlu terima sume nie....
salahkah aku menyintainya... dye buat aku teramat2 syg padanya... sehingga aku xdpt melupakannnya.. bila aku mati raseanya aku akan tenang....
xpe aku beri dye peluang untuk mencari cinta ku semula... tp dye mestilah membuka pintu hatinya padaku... untuk mendapatkan balik rasa dan perasaannya pada ku,
ble aku jumpenya perasaan ku bedebar.....tp dye berkata 'bila aku ada or xd same jew perasaannya...'
salah aku kew?? ape yang aku patut buat... demi allah memang wanie sajew di dpn matu ku, tiada yang lain... ,mungkin salah percakapan ku membuatkan dye benci pada diri ku... ??
selepas kejadian lalu.. aku cube untuk hiburkannya, aku cuba untuk mengambil hatinya... dye xdpt terime aku...ya Allah... ape salah ku... aku cuma nak kebahagiaan, ksih syg bila bersama dgn wanie....tak pernah aku langgar janji aku...
aku berjanji pada diri ku yang aku akan belajar bersungguh2 sehingga aku berjaya... dan aku akan buktikan pada azwanie.... cinta bukan penghalang untuk kte berjaya... aku berjanji xkan memberi tekanan padanya... aku tau slah satu penyebabnya...adalah pointer... so wanie nak blaja bersungguh2 n naik kan pointernye balik.. begitu jgk aku... tp cinta bukan sempadan untuk berjaya.......!!!!!! selami betol2 cinta seseorng... nescaya kam00 akan berjaya dan bahagia... xkira kam00 blaja ataupon x..
sye syg kam00 wanie... hanya kamoo sajew dlm hti ku ini... egt la... jgn fkr hanya perasaan kam00.. bertolk ansurlah dgn perasaan owg lain... kalo tidak nant kam00 akan dapat balasannya... bkn dri saye.. tp owg yang paling kam00 cintai nant... pengalaman akan mengajar kamoo blik erti pedih dlm hati... dan di situ kam00 akan menyesal dan kam00 akan menyedari yang kam00 perlu cinta,kasih syang, ku.......... lingdungi la sya ya Allah... Ringanan lah beban ku...

0 comments:

Rahman N Wanie